بهترین آزمون های آموزشی

کدوم آزمون ثبت نام کنم ؟!


از آن جایی که خیلی از بچه ها این روزها درخصوص آزمون ها آزمایشی و مشاوره کنکور میپرسند لازم دیدیم این چند خط رو برای آگاهیتون بنویسیم .
مهمترین نکته ای که باید در این قضیه بهش دقت کنید اینه که آزمون صرفا یه محک برای پی بردن به وضعیت شماست پس نباید انتظار معجزه از آزمون داشته باشین و فکر نکنین که عینا سوالات کنکور رو توی آزمون های آزمایشی میبینین اما باید دقت کنید که آزمون آزمایشی که در اون شرکت میکنید باید یک آزمون آزمایشی استاندارد باشد ، که از نظر ما آزمون های گزینه۲ و قلم چی هردو تا حدودی استاندارد هستند  که هر کدوم هم مزیت ها و معایبی نسبت به اون یکی دارن . صحبت در مورد این مزیت ها و معایب بحث خیلی طولانی هست .

ولی در مجموع میشه گفت که اگر به دید مساوی به هر دو نگاه کنیم با توجه به قیمت خیلی پایین تر گزینه دو میشه اونو انتخاب کرد . بازهم میگیم که آزمون صرفا یه محک برای پی بردن به وضعیت حال حاضرتون و رفع نواقص در زمانی که هنوز کار از کار نگذشته است .

درضمن اینم بگیم که در صورتی که آزمون های قلم چی رو نوشتین فقط آزمونو بنویسین و به هیچ وجه کتابای قلم چی رو بهتون تحمیل نکنن چون واقعا به درد نمیخورن .

در نهایت و در جمع بندی میگم که زیاد بین انتخاب بین این دو تا ( گزینه ۲ و قلم چی ) وسواس به خرج ندین و موفقیتتونو در گرو نوشتن برای یه آزمون خاص نبینین . تست زدن شما در خونه و درست درس خوندنه که همه چیزو مشخص میکنه .

موفق باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *