توجه به لوازم التحریرهای فانتزی ، عامل افت تحصیلی

طبق تحقیقات مشاوران تحصیلی ما در مرکز مشاوره تحصیلی در بیش از یکصد مدرسه ایتدایی و راهنمایی به این نتیجه رسیدند که دانش آموزانی که از لوازم تحریر رنگارنگ و دارای طرح های فانتزی استفاده می کنند در هنگام آموزش و درس دادن معلم بر سر کلاس بیشتر توجه خود را به این وسایل داده و اصلاً به درس توجه نمی کنند در صورتی که بهترین زمان یادگیری در این هنگام بوده و بیشترین آموزش ها در این زمان داده می شود.

درست است این دانش آموزان اغلب سنین کمی داشته و رنگ و لعاب آن وسایل چشم آنان را گرفته و نمی دانند که چه اثر بدی بر دروس خود و یکی از عوامل افت تجصیلی، اما روی صحبت مشاور تحصیلی ما با والدین می باشد.

بسیاری از والدین با خریداری بیش از حد این وسایل برای فرزندان خود دادن بها به خواسته های آنان به افت تحصیلی آنان دامن زده و به نحوی غیر مستقیم جلوی پیشرفت تحصیلی آنان را می گیرند.

شما والدین عزیز می توانید در مقابل درخواست های فرزندان خود ، با آنان صحبت کرده و از هرگونه جر و بحث بپرهیزید. برای آنان علل عدم تمکین از درخواست آنان را توضیح دهید و بگویید که موفقیت آنان برای شما اهمیت دارد. در این راه می توانید از مشاوره های مشاورین تحصیلی ما نیز بهره برده و به نکات آنان را برای جلوگیری از بروز اینگونه مشکلات گوش فرا دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *