نحوه برگزاری کنکور 98

مشاوره کنکور 98

کنکور 98 به یکی از بزرگترین دغدغه های دانش آموزان نظام قدیم تبدیل شده است . و دائم میپرسند که آیا کنکور جداگانه ای برای دانش آموزان نظام قدیم طرح میشود و دو کنکور به صورت مجزا برای نظام جدید و قدیم میباشد ؟ یا اگر برگزار نمیشود پس تکلیف ما چیست؟

و اگر جداگانه برگذار نمیشود ما باید دروس نظام جدید ، پایه های دهم یازدهم و دوازدهم را مطالعه کنیم؟ که اگر اینطور باشد برای ما بسیار سخت و ملال آور میشود.

آیا در گذشته هم کنکوری با این شرایط بوده؟

جواب بله است . در بین سال های 1346 تا 1370 نظام آموزشی به گونه ای بود که پایه ابتدایی 5 سال، پایه راهنمایی 3 سال و پایه متوسط 4 سال بود. اما در سال 1370 پایه چهارم متوسطه از پایه متوسطه جدا شد و خود پایه پیش دانشگاهی لقب گرفت و جایگزین سیستم آموزشی قبلی شد .

مشاوره تحصیلی

 

با این تغییر سرنوشت کنکور 1381 دقیقا همچون سرنوشت کنکور 1398 شد اما در آن سال سازمان سنجش برای حل این مشکل ناچار شد که دو کنکور جداگانه برگزار کند که این مشکل را حل کند، بنابراین استنباط میشود که سازمان سنجش در این سال هم نیز مانند سال 1381 کنکوری جداگانه برای دانش آموزان نظام جدید و قدیم برگزار کند.

بنابراین اگر داوطلب کنکور سراسری97 میباشید در ابتدا به شما توصیه میکنیم که تمام تلاش و قدرت خود را به کار ببندید که در کنکور 97 موفق شوید و به امید اتفاقاتی که ممکن است در آینده پیش بیاید ننشینید . اگر هم نتوانستید در کنکور 97 موفق شوید از اینکه نتوانید در کنکور 98 موفق شوید نا امید نشوید چرا که قطعا سازمان سنجش برای برخورد این دو سیستم آموزشی تدابیری اندیشه اند که به دانش آموزان صدمه ای وارد نشود .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *