برای یادگیری، تابستان را از دست ندهیم

نوروز، وقتی مناسب برای مطالعه

همانطور که میدانید برای ورود به دانشگاه معتبر و دلخواه خود، صدم های ثانیه هم نقش به سزایی را بازی می کنند چه برسد به فرصت پانزده روزه ای که تقریباً اکثر داوطلبین، آن را جدی نگرفته و از دست می دهند. اگر تجربیات نفرات برتر کنکور در این چند سال اخیر را مورد بررسی قرار بدهیم، متوجه می شویم که همه ی آنان تابستان و به خصوص ایام عید نوروز را یکی از رموز موفقیت خود می دانند.

اکنون شما که خود را برای ورود به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی مهیا می‌کنید و عنوان داوطلب آزمون سراسری را بر شانه دارید، چه باید بکنید؟

اصلاً برای موفقیت در تعطیلات نوروز چه باید کرد؟

مشاورین تحصیلی ما در مرکز مشاوره با تجربیات فراوانی که در این زمینه دارند آماده راهنمایی شما هستند، اما برای درک هرچه بیشتر این موضوع شما را با اهمیت این زمان، هرچند به طور کلی و مختصر، آشنا می کنیم.

حدود 9 ماه از نخستین روز‌هایی که اغلب شما آماده‌سازی خود را برای شرکت در ماراتن آزمون سراسری آغاز کردید، می‌گذرد  و شما هرچه در توان داشته اید را اجرایی کرده اید. هرچند یک عده هم تنبلی کرده اند، اما هنوز دیر نیست! بزرگترین دستاورد این 9 ما این است که شما به خوبی با گذر سریع زمان آشنا شده اید و در واقع می دانید که زمان کم است. پس چرا از فرصت به وجود آمده در تعطیلات نوروز استفاده نکرده و خود را از دیگران جلو نیاندازید؟!

نکته مهم دیگر این است که شما در این تعطیلات، در قید و بند مدرسه قرار ندارید و همچنین با بهتر شدن آب و هوا و نزدیک شدن به کنکور، می توانید بهترین بازده درسی را داشته باشید.

پس بکوشید و به آن لحظه ای فکر کنید که بهترین نتیجه را گرفته اید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *