گواهینامه های معادل مهارتی بنیاد علمی دانش پژوهان

آیا گواهینامه های معادل مهارتی کاربردی صادره از سوی بنیاد علمی دانش پژوهان، مورد تایید وزارت علوم می‌باشد؟

این گواهینامه ها صرفا به درخواست متقاضی معادلسازی و بر اساس تعیین سطح مدارک و سوابق آموزشی مورد تایید مراجع معتبر علمی داخلی بوده و به هیچ عنوان مدرک تحصیلی به حساب نمی آید و ارزشیابی آن فقط و فقط بر اساس ضوابط داخلی بنیاد علمی دانش پژوهان می باشد.

آیا گواهینامه های معادل مهارتی کاربردی بنیاد علمی دانش پژوهان ارزش استخدامی کشوری دارد؟

بنیاد علمی دانش پژوهان به عنوان یک مجموعه آموزشی مبتکر و تنها واحد فعال در زمینه معادلسازی گواهینامه های آموزشی و طرف قرارداد موسسات بین المللی اعتباربخشی علمی در نظام اسلامی ایران، در راستای تحقق رسالت خود در امر توسعه ظرفیت های مهارت آموزی و کسب و کار در کشور گام بر می دارد و مدارک صادر شده، جهت استفاده استخدامی در دستگاه‌های دولتی طراحی نگردیده است. بطور کلی می توان گفت شرکت های خصوصی و نیمه خصوصی، هواپیمایی ها، واحدهای صنعتی، اصناف و بطور کلی مراکزی که در آنها حرفه و مهارت اهمیت ویژه ای دارد، این نوع گواهینامه ها را می پذیرند. همچنین بدلیل اصول و ساختار هوشمندانه و درج میزان ساعت های آموزشی گواهینامه ها در پشت آن، دانشپذیران می توانند از مزایای این گواهی بر حسب ساعت آموزشی بهره مند شوند.

آیا با گواهینامه های معادل بنیاد علمی دانش پژوهان، امکان ادامه تحصیل در دانشگاه‌های داخل و خارج از کشور وجود دارد؟

با توجه به اینکه گواهینامه های مهارتی کاربردی صادره بنیاد علمی دانش پژوهان، مورد تایید وزارت علوم و تحقیقات و فناوری نمی باشد، امکان پذیرش آن توسط دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی جهت ادامه تحصیل وجود ندارد. همچنین بنیاد علمی دانش پژوهان هیچگونه تعهدی مبنی بر پذیرش مدارک صادر شده از سوی این مرکز از طرف کشورهای دیگر نمی دهد. بر حسب تجربه برخی از دانشگاه های کشورهایی همچون ایالات متحده آمریکا، کانادا، انگلستان، روسیه، مالزی، ارمنستان، اسکاتلند، آفریقای جنوبی و برخی از کشورهای دیگر، با توجه به فعالیت آموزشی حرفه‌ای و بین المللی این مجموعه گواهینامه های صادر شده از این مرکز را مورد تایید قرار می دهند.

دانش پذیران در چه رشته هایی می توانند مدارک و سوابق علمی و آموزشی و مهارتی خود را معادلسازی نمایند؟

لازم به ذکر است با توجه به اینکه فرآیند معادلسازی بر اساس مستندات ارائه شده می باشد، لذا دانش پذیران می توانند در معادلسازی تمامی رشته ها بجز رشته های علوم پزشکی شرکت نموده و از مزایای آن بهره مند شوند.

4 دیدگاه دربارهٔ «گواهینامه های معادل مهارتی بنیاد علمی دانش پژوهان»

    1. مشاور تحصیلی

      سلام به شما آقا علی در این مورد نیاز است که شرایط وارد شدن به نیزوهای مسلح را مطالعه کنید.

  1. سلام برای سرکار.کفتن تاییدی مدرک تحصلی را بیارید.من الان تاییدی مدرک را میخوام باید از کجا بگیرم.مدرکم را از شما کرفتم

    1. مشاور تحصیلی

      سلام به شما آقا علی در این مورد نیاز است که به مدرسه خودتان مراجعه کنید و یا اگر مدرک تحصیلی دانشگاهی شما را می خواهند با دانشگاه قسمت امور آموزشی تماس بگیرید تا اطلاعات دقیق در این مورد دریافت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *