تدریس خصوصی، آخرین انتخاب

تدریس خصوصی، آخرین انتخاب

بسیاری از والدین بر این باور هستند که می توانند ضعف ها و کمبودهای درسی فرزند خود را توسط یک معلم خوب و تدریس خصوصی جبران کرده و آنان را به مسیر موفقیت بازگردانند. اما ذکر این نکته لازم است که نمی توان به طور قطع گفت که تدریس خصوصی می تواند توان فردی داشن آموز شما را بالا برده و مشکلات درسی او را به طور کامل حل کند.

توصیه مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی این است که در ابتدا به شناسایی مشکلات درسی فرزند خود بپردازیم، سپس با توجه به این مشکلات و مشورت با یک مشاور خوب تحصیلی بهترین راه حل را برای حل مشکلات آنان انتخاب کنیم. تدریس خصوصی همیشه تنها انتخاب و راه حل ما نبوده و گاهی با یک گفت و گو بین دانش آموز و مشاور بسیاری از مشکلات حل شده و وی در مسیر پیشرفت تحصیلی قدم بر می دارد.

اما گاهی ضعف دری یک دانش آموز تا حدی است که نیاز به یک معلم خوب برای تدریس خصوصی در کنار مشاوره خوب توسط بک مشاور تحصیلی با تجربه  احساس می شود. طبق تجربیات کارشناسان ما یک معلم خصوصی خوب باید علاوه بر اطلاعات درسی و تخصصی خوب، امکان انتقال آن به دانش آموز را داشته و ارتباط خوبی با وی برقرار کند. ارتباطی همراه با دوستی و همچنین جدیت. زیرا این جدیت است که دانش آموز را ملزم به انجام خواسته های معلم می کند. یک استاد خصوصی باید از شرایط ویژه ای برخوردار باشد. درک متقابل داشته و اخلاق خوبی داشته باشد تا شاگرد را جدب خود کند.

مشاورین ما در مرکز مشاوره تحصیلی آماده ارائه مشورت و راهنمایی های خود برای شما والدین عزیز می باشند تا بهترین تصمیم را گرفته و راه درست را انتخاب کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *